ΗΜΙΜΟΝΙΜΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ -Review των προϊόντων Semilac

by - Ιανουαρίου 27, 2018






   Ημιμόνιμο μανικιούρ...όλες ξέρουμε πλέον τι είναι, αφού μας χαρίζει ένα τέλειο μανικιούρ, για τουλάχιστον 15 ημέρες!!!
   Για εμένα, προσωπικά, που μου αρέσει να έχω τα άκρα μου περιποιημένα (μου φτιάχνει την διάθεση), με βολεύει πολύ να κάνω ημιμόνιμο, καθώς τα συμβατικά βερνίκια νυχιών, δεν μου αντέχουν ούτε 2 ημέρες!! Οπότε, επειδή τα φτιάχνω συχνά και μου αρέσει να ασχολούμαι, αγόρασα ένα φουρνακι και ημιμόνιμα βερνίκια και φτιάχνω τα νυχάκια μου, μόνη μου στο σπιτάκι μου! 

-Διαδικασία ημιμόνιμου-

Lady in Grey 144 -Semi Flash Mermaid 683
Τι θα χρειαστείς:

-Λίμα για να κάνεις το μανικιούρ σου
-Πενσακι ή pusher για να σπρώξουμε ή να αφαιρέσουμε τα πετσάκια (επωνύχια)
-Buffer για να αφαιρέσουμε την γυαλάδα του νυχιου μας.
-Φουρνακι με λάμπες UV ή LED
-Ημιμόνιμα βερνίκια (βάση, top, χρώμα)
-Nail Cleaner για να αφαιρέσουμε την λιπαρότητα του νυχιού μας


Βήματα:
  • Δίνουμε το επιθυμητό σχήμα, με την λίμα μας, στο νύχι λιμάροντας απαλά τις άκρες του (εγώ προτιμώ χάρτινη λίμα).
(Κουκίδες 1,2,3,4)
  • Σπρώχνουμε τα πετσάκια (επωνυχια) με την βοήθεια του pusher ή τα αφαιρούμε χρησιμοποιώντας πενσάκι επωνυχίων (εγώ προτιμώ να τα σπρώχνω, γιατί δεν είναι επαγγελματίας και φοβάμαι να παρέμβω με το πενσάκι).
  • Αφαιρούμε την γυαλάδα από την επιφάνεια του νυχιού με την χρήση του μπάφερ! Σε αυτό το σημείο προσέχουμε να μην βλάψουμε το νύχι (χρησιμοποιούμε απαλά το buffer).
  • Αφαιρούμε την λιπαρότητα από τα νύχια χρησιμοποιώντας Nail Cleaner.
  • Εφαρμόζουμε στα νύχια μια λεπτή στρώση βάσης (δεν ξεχνάμε να περάσουμε και την άκρη του νυχιου μας, για να "κλειδώσει" η στρώση, είναι βασικό αυτό, αλλιώς το μανικιούρ μας, δεν θα αντέξει) και πολυμερίζουμε στο φουρνάκι. (εγώ που έχω φουρνάκι LED 24W, πολυμερίζω για 30s. Σε φουρνάκι με λάμπες UV, ο χρόνος πολυμερισμού είναι 2 λεπτά). 
    (Κουκίδα 5,6,7 - στρώσεις μανικιούρ)
  • Εφαρμόζουμε λεπτή στρώση χρώματος  (προσοχή σ΄ αυτό το βήμα, γιατί αν κάνεις "παχιά" στρώση, μπορεί να μην ψηθεί καλά το χρώμα και περνάμε και την άκρη του νυχιου μας, όπως κάνουμε με την βάση) και πολυμερίζουμε στο φουρνάκι (σε φουρνάκι LED 24W, πολυμερίζουμε για 30s ή για 60s ανάλογα το χρώμα, σε φουρνάκι με λάμπες UV ο χρόνος κυμαίνεται από 2 λεπτά με 4 λεπτά). Ανάλογα με την καλυπτικότητα που θέλουμε, επαναλαμβάνουμε την διαδικασία και πολυμερίζουμε στη λάμπα (συνήθως δύο στρώσεις είναι αρκετές, επειδή το λευκό, όμως, είναι ένα ιδιαίτερο χρώμα, ανεξαρτήτως την μάρκα, μπορεί να χρειαστεί και τρίτη στρώση).  
  • Τέλος, εφαρμόζουμε το top coat (περνώντας και την άκρη του νυχιου μας, δεν το ξεχνάμε αυτό) και πολυμερίζουμε στην λάμπα. Στη συνέχεια, αφαιρούμε την λιπαρότητα από την επιφάνεια των νυχιών με Nail Cleaner.
Σημείωση: Εγώ στην παρούσα φάση, έκανα γαλλικό χρησιμοποιώντας το Diamond Ring 144 χρώμα! Τοποθέτησα σε μία γυαλιστερή επιφάνεια, λίγο χρώμα, για να μην έχω ανοιχτό το δοχείο για πολύ ώρα και με ένα μικρό πινελάκι (από αυτά που κάνουμε σχέδια για τα νύχια), έκανα την γραμμή που φαίνεται στην φωτογραφία (πάνω δεξιά)! Την συγκεκριμένη γραμμή την πέρασα 2 στρώσεις και τις πολυμέρισα για 30s την κάθε μία!!

-Review των προϊόντων της Semilac-

 
Frappe 135-Diamond Ring 144
    H Semilac είναι εταιρεία που εδρεύει στην Πολωνία, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο εμπορίας προϊόντων μανικιούρ - πεντικιούρ από το 2001 και ήρθε στην Ελλάδα το 2013. Είναι μια εταιρεία, η οποία απευθύνεται από τον αρχάριο, μέχρι και τον επαγγελματία! 

Πως επέλεξα την συγκεκριμένη εταιρεία;

  Πριν αγοράσω προϊόντα, από την συγκεκριμένη εταιρεία, είχα προμηθευτεί ένα φουρνάκι UV, 36W και κάποια ημιμόνιμα βερνίκια,  από μία άγνωστη εταιρεία, όποτε έχω ένα μέτρο σύγκρισης.Δυστυχώς, οι πρώτες μου προσπάθειες, να κάνω μανικιούρ στο σπίτι, με τα πρώτα προϊόντα που είχα αγοράσει, ήταν ανεπιτυχείς. Ενώ ακολουθούσα όλα τα βήματα, το βερνίκι κυλούσε πριν καν προλάβω να τα πολυμερίσω και το μανικιούρ δεν μου κρατούσε καθόλου, έτσι τα παράτησα, μέχρι που μία φίλη μου, η οποία λατρεύει να ασχολείται με τα νύχια (και έχει παρακολούθησει και σχετικό σεμινάριο, με συμβούλευσε, να προμηθευτώ καλύτερα προϊόντα και μου πρότεινε κάποιες εταιρείες, εκ των οποίων η μία ήταν η Semilac). Έτσι η αναζήτηση ξεκίνησε και εν τέλει, μετά από αρκετή έρευνα κατέληξα να επιλέξω την Semilac. Aγόρασα κάποια βερνίκια και αργότερα προμηθεύτηκα και φουρνάκι LED, από την ίδια την εταιρεία!!

Βερνίκια
Θετικά
  • Είναι οικονομικά (κανένα βερνίκι δεν ξεπερνάει τα 15 ευρώ, τα περισσότερα κάνουν 9,95 ευρώ)
  • Δεν κυλάνε, όταν τα εφαρμόσεις και πριν τα πολυμερίσεις (γεγονός πολύ σημαντικό, αφού έχεις χρόνο να τα απλώσεις και δεν χρειάζεται να βιάζεσαι).
  • Το πινελάκι τους είναι σχετικά μεγάλο, διευκολύνοντας την εφαρμογή (εγώ το θεωρώ σημαντικό, μου την σπάνε τα λεπτά πινελάκια).
  • Αφαιρούνται εύκολα, σε σύγκριση με άλλα ημιμόνιμα βερνίκια νυχιών. Αν ακολουθήσεις σωστά την διαδικασία που προτείνεται και από την εταιρεία, αφαιρούνται, χωρίς να καταστρέφουν την επιφάνεια του νυχιού).
  • Έχουν πλούσιο χρωματολόγιο. Μπορείς να βρεις ότι χρώμα θες!
  • Έχουν πολύ καλή διάρκεια! (Τα νύχια μου άντεξαν 20 ημέρες περίπου και τα χάλασα για να κάνω το συγκεκριμένο post!)
  • Έχουν μεγάλη γκάμα σε βάσεις και top coats, ανάλογα με τον τύπο νυχιού και τις ανάγκες που έχεις!
  • Δεν τεστάρονται σε ζώα!!
  • Το site της εταιρείας, έχει αναλυτικά και οδηγίες εφαρμογής και τους χρόνους πολυμερισμού, για κάθε χρώμα, ανάλογα με την λάμπα που έχετε!
Αρνητικά
  • Η ποσότητα...Σου προσφέρουν 7ml και δεν έχουν και βερνίκια των 15ml, για να επιλέγεις. Εμένα προσωπικά, δεν με πειράζει, καθώς δεν τα χρησιμοποιώ για επαγγελματική χρήση, οπότε η συγκεκριμένη ποσότητα μου είναι αρκετή, αλλά για κάποιον επαγγελματία, μπορεί να είναι αποτρεπτικό το συγκεκριμένο θέμα! Η εταιρεία λέει ότι ένα μπουκαλάκι, φτάνει για 10 μανικιούρ περίπου!
Φουρνάκι LED από Semilac

 Ενώ είχα λάμπα UV, πρόσεξα ότι δεν μου "έψηνε" καλά τα βερνίκια που είχα (ακόμη και αυτά της Semilac, με αποτέλεσμα να μου χαλάνε τις πρώτες 10 ημέρες). Έτσι αγόρασα το συγκεκριμένο της φωτογραφίας, το οποίο είναι τέλειο, αφού πολυμερίζει σε δευτερόλεπτα, εξοικονομώντας σου χρόνο και έχει και αισθητήρα για να λειτουργεί αυτόματα, όταν τοποθετείς το χέρι σου μέσα! Είναι πολύ οικονομικό (τιμή: 44,50), αν σκεφτεί κανείς ότι άλλα φουρνάκια LED, κοστίζουν από 60 ευρώ και πάνω!

Συμβουλές 
  • Εγώ προκειμένου να εξοικονομήσω χρήματα, επέλεξα την 2 σε 1 βάση-top coat, την οποία δεν συνιστώ ειδικά για επαγγελματίες!! Η συγκεκριμένη βάση, σύμφωνα με το αμερικάνικο site της εταιρείας, προσφέρει  διάρκεια 14 ημερών περίπου (σε εμένα παραπάνω, αλλά δεν έχω αδύναμα νύχια, ούτε λιπαρά), οπότε συνιστώ να χρησιμοποιήσετε ξεχωριστή βάση και ξεχωριστό top coat, που σίγουρα θα σας προσφέρουν μεγαλύτερη διάρκεια!!
  • Εάν έχεις λιπαρό νύχι ή έχει η πελάτισσα σας, καλό είναι να προμυθευτείς και primer, το οποίο τοποθετείς πριν εφαρμόσεις την βάση, για να απορροφήσει την λιπαρότητα και να προσκολήθει καλύτερα το ημιμόνιμο ή το gel στο νύχι!
  • Μην χρησιμοποιήσεις οινόπνευμα για να αφαιρέσεις την τελική λιπαρότητα από το top coat, δεν συνιστάται από την εταιρεία και μπορεί να χαλάσει και το μανικιούρ σου!


  Τα προϊόντα από Semilac, τα προτείνω ανεπιφύλακτα και τα εμπιστεύομαι!!! Πηγαίνετε στο e-shop τους να ρίξετε μία ματιά, έχουν και starter packs, για όσους θέλουν να ξεκινήσουν την συλλογή τους, σε οικονομικές τιμές!!Είναι προϊόντα που θα αγοράσω ξανά και ξανά!! Όπως ανέφερα πιο πάνω απευθύνονται και σε επαγγελματίες, αλλά και σε αρχάριους! Ευελπιστώ να σας άρεσε το συγκεκριμένο post!!! O,τι απορία έχετε σχετικά, θα χαρώ πολύ να σας την λύσω!!!

 Μέχρι την επόμενη φορά φιλάκια και να περνάτε υπέροχα!!! 







Προϊόντα που χρησιμοποίησα για το μανικιούρ των φωτογραφιών:

Τα πινέλα σχεδίου για τα νύχια και τις λίμες τα προμηθεύτηκα, από τοπικό μαγαζί στην τιμή των 4,50 ευρώ και 2 ευρώ αντίστοιχα!!

***Τα ανωτέρω προϊόντα τα αγόρασα!

You May Also Like

0 comments