"The Pionears" - Products Review

by - Μαρτίου 21, 2018

    

      Στο σημερινό post, όπως αναγράφει και ο τίτλος της ανάρτησης μου, θα κάνουμε review σε 3 προϊόντα, που αγόρασα, από την εταιρεία "The Pionears"! Τα συγκεκριμένα προϊόντα τα δοκιμάζω, τρεισήμισι μήνες περίπου, οπότε έχω σχηματίσει μια ολοκληρωμένη άποψη!!

Η Εταιρεία

    Η εταιρεία "The Pionears" είναι ελληνική και ιδρύθηκε από την Βικτώρια Σόδη, η οποία εμπνεύστηκε και εκτελεί συνταγές από τον φαρμακοποιό παππού της Γιάννη Σόδη!! Πολιτική της εταιρείας είναι η χρήση φυσικών συστατικών στα προϊόντα της και είναι cruelty free, δηλαδή δεν κάνουν τεστ σε ζωάκια!
    Αυτό που με εντυπωσίασε, όταν έκανα την παραγγελία μου, είναι η δομή του site, το βρήκα πολύ εύκολο στη χρήση και η άμεση ανταπόκριση στο chat, μέσω του οποίου έκανα κάποιες ερωτήσεις σχετικά με κάποια προϊόντα που με ενδιέφεραν (δεν περίμενα ούτε ώρα μέσα σε ένα 10λεπτο, μου απάντησαν)!

Τα προϊόντα

  • Νew Life Serum-Ορός ενυδατωσης και ομαλοποίησης του ανάγλυφου- Tιμή: 19,47E
     Το συγκεκριμένο προϊόν είναι ένα serum, ιδανικό για θαμπές και κουρασμένες επιδερμίδες, οι οποίες χρειάζονται άμεση ενυδάτωση, όπως ισχυρίζεται η εταιρεία! Από τα τρία προϊόντα που αγόρασα είναι αυτό που λάτρεψα και συνιστώ ανεπιφύλακτα! Η υφή του είναι λεπτόρρευστη, όπως και σε όλα τα serum άλλωστε και έχει υπέροχο άρωμα, το οποίο δεν θεωρώ ότι είναι ενοχλητικό, βέβαια αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό!Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, είναι ότι απορροφάται άμεσα από την επιδερμίδα και δεν έχει κολλώδες τελείωμα, σε αντίθεση με άλλα serum που έχω δοκιμάσει στο παρελθόν!! Επίσης, προσφέρει άμεση ενυδάτωση και με τον καιρό βλέπεις διαφορά στην επιδερμίδα σου, εμένα προσωπικά δείχνει πιο ενυδατωμένη, λαμπερή και ξεκούραστη! Αυτό που δεν μου άρεσε, είναι η αντλία της συσκευασίας, καθώς βγάζει το προϊόν με αρκετή πίεση, με αποτέλεσμα τις πρώτες φορές που το τοποθετούσα, να εκτοξεύεται το προϊόν οπουδήποτε αλλού πέρα από το χέρι μου, μέχρι που έμαθα να στοχεύω... :P Δεν θεωρώ ότι το θέμα με την αντλία είναι πρόβλημα, καθώς το προϊόν είναι τέλειο και αποτελεσματικό, απλά το ανέφερα, προκειμένου να μην αιφνιδιαστείς... Έχει γίνει μέρος της καθημερινής περιποίησης μου και είναι ένα προϊόν, που θα αγοράζω ξανά και ξανά!

Τρόπος Χρήσης: Απλώνεις 2-3 σταγόνες, ταμποναριστά με τις άκρες των δαχτύλων σου, στο πρόσωπο σου (μέτωπο, μάγουλα, λαιμό κτλ.) και στην συνέχεια κάνεις μασάζ μέχρι να απορροφηθεί!

Συστατικά:Aqua (Water), Squalene, Cyclopentasiloxane, Cyathea Cumingil Leaf Extract (and) Glycerin (and) Butylene Glycol, Sodium Acrylates Copolymer (and) Hydrogenated Polyisobutene (and) Phospholipids (and) Polyglyceryl-10 Stearate (and) Helianthus Annuus Seed Oil, Phenoxyethanol, PPG-25-Laureth-25, Silybum Marianum (Lady’s Thistle) Extract, Parfum (Fragrance), ,Amber,  Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Diazolidinyl Urea, Tocopheryl Acetate, Hyacinthus Orientalis (Hyacinth) Leaf Extract,, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Simmondsia Sinensis (Jojoba) Seed Oil*, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract*, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract.

  • Ενυδατική κρέμα BAROMETER  - Για λιπαρές και μεικτές επιδερμίδες - Τιμή: 14,30 έως 21,70Ε
      Η ενυδατική αυτή ανήκει στη νέα σειρά της "The Pionears", που ονομάζεται personalized skincare και την θεωρώ αρκετά πρωτότυπη! Στην ουσία έχουν κάποιες κρέμες-βάσεις έτοιμες ανάλογα με τον τύπο και της ανάγκες του δέρματος σου (μεικτό-λιπαρό, κανονικό - ξηρό, αφυδατωμένο - ευαίσθητο, αντιγήρανση και πρώτες ρυτίδες) στις οποίες προσθέτουν συστατικά κατάλληλα για τον δικό σου τύπο δέρματος, αφού συμπληρώσεις ένα ερωτηματολόγιο, στο οποίο αναφέρεις ηλικία, αν καπνίζεις, ποιες είναι οι ανάγκες τις επιδερμίδας σου κτλ. Εγώ έχω λιπαρή και νεανική  επιδερμίδα, οπότε επέλεξα την σειρά BAROMETER, με δράση "Ενυδάτωση - Θρέψη", ενεργό συστατικό το "Reinf Complex" (Macadamia nut tree οil *, jojoba oil*, εκχυλίσματα χαμομηλιού* & φασκόμηλου*) και συστατικό κλειδί την βιταμίνη E! Η τιμή της συγκεκριμένης ενυδατικής κυμαίνεται, όπως και σε πολλά προϊόντα της The Pionears, ανάλογα με την ποσότητα και τον τύπο συσκευασίας που θα επιλέξεις, εγώ επέλεξα την πιο απλή συσκευασία (AS IT IS) και 50ml και μου κόστισε 14,30 ευρώ, τιμή την οποία θεωρώ αρκετά φυσιολογική για ενυδατική κρέμα! Η υφή  της δεν είναι ούτε παχύρρευστη, αλλά ούτε και λεπτόρρευστη, θα την έλεγα κανονική! Η μυρωδιά της είναι ουδέτερη και σου θυμίζει κρέμα που σου παρασκευάζει ο φαρμακοποιός, κατόπιν συνταγής! Κατά την χρήση της, δεν μου έβγαζε λιπαρότητα, παρά μόνο αν την χρησιμοποιούσα με κάποιο αντηλιακό σε συνδυασμό, το οποίο δεν με προβλημάτισε ιδιαίτερα, καθώς πολλές ενυδατικές του εμπορίου, κατάλληλες για λιπαρές επιδερμίδες μου το κάνουν αυτό! Για μένα είναι μία πολύ καλή ενυδατική για λιπαρές επιδερμίδες, της οποίας τα αποτελέσματα όμως τα είχα και με άλλες, οπότε δεν εντυπωσιάστηκα όσο με το serum! Αν αξίζει; Για μένα αξίζει και λόγω συστατικών, καθώς δεν εμπεριέχει parabens, mineral oils κτλ. και λόγω του ότι μπορείς να επιλέξεις συσκευασία!

Τρόπος Χρήσης: Άπλωσε σε πρόσωπο, λαιμό και ντεκολτέ αφού καθαρίσεις την επιδερμίδα σου, το πρωί κάτω από την κρέμα ημέρας και το βράδυ μόνη ή κάτω από την κρέμα νύχτας. Απέφυγε την περιοχή γύρω από τα μάτια 
  • I.D. Eye Makeup Remover - Τιμή: 8,99 ευρώ
     'Ενα από τα best seller της εταιρείας, που πολλές φορές γίνεται ανάρπαστο! Είναι λαδάκι για ντεμακιγιάζ ματιών, εμπλουτισμένο με προβιταμίνη B5 και κεχριμπαρέλαιο! Εγώ προσωπικά δεν αρκέστηκα μόνο στο ντεμακιγιάζ ματιών, αφαιρώ και το υπόλοιπο μακιγιάζ του προσώπου μ΄ αυτό! Δεν ερεθίζει τα μάτια, δεν σπάει της βλεφαρίδες και τις ενυδατώνει! Θεωρώ ότι λειτουργεί σαν μίνι θεραπεία για τις βλεφαρίδες, ιδίως αν τοποθετείς μάσκαρα κάθε μέρα! Αφαιρεί αποτελεσματικά και την αδιάβροχη μάσκαρα και το makeup από το πρόσωπο! Έχει ένα υπέροχο άρωμα, το οποίο είναι αρκετά έντονο όταν πρωτοχρησιμοποιείς το προϊόν, ενώ αργότερα που το συνηθίζεις, σου φαίνεται πιο ήπιο! Όσοι δεν είναι λάτρεις των αρωμάτων σε προϊόντα περιποίησης δεν τους το προτείνω! Εννοείται μετά από την χρήση του, αφήνει λιπαρότητα - γυαλάδα, όπως και τα περισσότερα έλαια καθαρισμού της επιδερμίδας...Εγώ το αφήνω μερικά λεπτά να ενυδατώσει τις βλεφαρίδες μου, την περιοχή των ματιών μου και το πρόσωπο μου και μετά το αφαιρώ με το σαπουνάκι μου! Αξίζει; Εμένα προσωπικά, μου άρεσε αρκετά και θα το ξανααγοράσω, γιατί μου αρέσει να κάνω ντεμακιγιάζ με προϊόντα, τύπου λάδι, είναι αποτελεσματικό και η τιμή του είναι φυσιολογική (τα περισσότερα προϊόντα ντεμακιγιάζ που κυκλοφορούν στο εμπόριο κυμαίνονται σ΄αυτή την τιμή), όσες όμως δεν προτιμούν προϊόντα σε μορφή ελαίου για να αφαιρέσουν το μακιγιάζ τους, δεν θα τους αρέσει! Το μόνο αρνητικό που βρήκα, ήταν το καπάκι της συσκευασίας του,καθώς από την πρώτη χρήση, κάπως ξεκόλλησε και δεν κλείνει πολύ καλά με αποτέλεσμα να μην μπορώ να το πάρω μαζί μου στα ταξίδια, δεν ξέρω αν έφταιγα εγώ ή συσκευασία ήταν ελαττωματική, πάντως δεν αλλάζει την άποψη μου για το προϊόν!

Προσοχή: Εάν έχετε extension βλεφαρίδων, δεν κάνει για εσάς, αφού στις ψεύτικες βλεφαρίδες, δεν πρέπει να χρησιμοποιείς προϊόντα με λάδι, γιατί διαλύουν την κόλλα που τις συγκρατεί και φεύγουν!

Τρόπος Χρήσης:Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, Hydrogenated Polydecene, Butylene Glycol, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum ,Amber, (Fragrance), Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil*, Propolis Extract*, Olea Europaea (Olive) Leaf Extract*, Argania Spinosa Kernel Oil*.

***

     Η "The Pionears", κατά την άποψη μου, είναι μία εταιρεία που ήρθε για να μείνει! Έχει πρωτότυπες ιδέες και οι δύο σειρές που έχει δημιουργήσει, Personalized Skincare και Made by you, έχουν αγαπηθεί από πολλούς καταναλωτές! Μου αρέσει που τα προϊόντα τους δεν εμπεριέχουν βλαβερά συστατικά και στην πληθώρα τους είναι φυσικά! Όσον αφορά τα προϊόντα που δοκίμαζα μου άρεσαν πάρα πολύ και ξεχώρισα το Serum, το οποίο έχει γίνει αγαπημένο!!Ανυπομονώ να δοκιμάσω, μελλοντικά και άλλα προϊόντα της εταιρείας!!

- Φιλάκια και μέχρι την επόμενη φορά, περνάτε όμορφα! -










Προϊόντα:

***Τα ανωτέρω προϊόντα τα αγόρασα.

You May Also Like

0 comments